Adventsfirande med glögg


Vi var en sväng till Ikea idag på eftermiddagene och köpte glögg och pepparkakor. Jag tänkte att det kunde vara roligt att fira advent med våra kinesiska vänner. Det vart ett väldigt lyckat adventsfirande till och med jag och Anas kände av glöggen lite, när jag tänker efter har vi inte druckigt någon direkt alkohol alls under vistelsen här så det kanske förklarar saken. Mike, Stacy och Ted tyckte glöggen var god och pepparkakorna med. Dom hade tyvärr inga lussekatterså får spara några till dom när jag bakar hemma!



Vi träffade en svensk ifrån svenska föreningen här på Ikea och pratade lite med henne. Visste inte att det fanns en svensk förening här O.O  Dom skulle ha köruppvisning på lördag eftermiddag som vi kanske ska gå och kolla på.

God natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0