Eftermiddagar som dessa

En eftermiddag som denna önskar jag att man fick fler av. Det är dessa eftermiddagar som gör livet värt. Efter en jobbig dag på jobbet är allt man behöver två härliga människor, lite bakande av chokladbollar och en massa trevligt prat om allt möjligt. Man behöver inte prata om saker som egentligen betyder någonting eller ens verkar vättigt heller för den delen, man behöver heller inte vara någon annan ön sig själv utan man accepteras som man är just där och då. Trött, grinig eller bara helt slut, man går ner med hull och hår ändå.
 
   
 
Så nu sitter jag har helt avslappnad framför datorn och är sådär nöjd med livet som man kan vara ibland, ingenting som direkt bekymrar mig eller stör mig, utan saker bara är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0