Cafe tavlor

Som ni säkert minns så var jag och mamma på Bra & Begagnat för ett par dagar sedan. Jag fyndade ett par tavlor som jag berättade lite om men som jag inte har hunnit visa er. Det lönar sig ibland att gå på second hand och titta runt lite!
 
 
Jag fullkomligt älskar dom här tavlorna och de passar hur bra som helst i köket, undrar om det finns fler i samma stuk? Och om det finns fler var kan man hitta dem? Dom passade så bra i köket så några fler hade inte skadat. 
 
Det börjar ta form i köket nu, en viss stämning börjar infinna sig. Like kafé känsla över hela köket, det är bara några saker jag behöver för att jag ska känna mig helt nöjd med köket. Nu i veckan tänkte vi införskaffa en bänk och lite annat smått som behövs.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0