God morgon!


God morgon på er denna lördagsmorgon!
Jag blev väckt av städerskan kl 8a >.< Dom städar varje dag och oftast kommer hon in hit kl 8, även på helgen O.O Det var lite störande i början men som vanligt så vänjer man sig allt eftersom. Det som dom kallar städning är att dom moppar golvet, och bara de mest lätttillgängliga ytorna, ibland gör dom rent handfatet och toaletten ochd et är typ alllt så jag har en massa dam i hörnen osv :/ Hittills har jag gjort lite lätt träning samt kollat mail osv. Nu tänkte jag äta lite lätt frukost och kolla på Family Guy sedan ska  jag och Anas ska träffas vi 12 och äta lunch! Om vi går till vårat favvoställe så kan jag ta kort på det osv ^-^

Ha en bra lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0