Idag på lunchen


Vi gick och hämtade min kappa på lunchen idag men den var för liten trots att storleken var XXL (kinesiska storlekar), detta är M i normala storlekar. Så dom sprang runt och försökte hitta en annan kappa till mig vilket tog ett tag för vissa var för små och vissa fanns inte i större storlekar, Men efter mycket om och men så hittade vi en svart som passade mig bra så det blev den ^-^ Bra service har dom iaf!

Påvägen tillbaka från sjukhuset så köpte jag något att dricka från CoCo, dom har massa teer, choklad med tillbehör, lite kaffe som man kan få både varma och kalla. Nu har de inte så mycket fruktiga drycker eftersom det är höst nu men tidigare hade dom massor med goda bärdrycker eller fruktsmaker.




Dessa dryckes butiker(?) är vanliga och det finns många olika kedjor men jag gillar denna bäst. Ska dra ner till Anas nu så får vi se vad vi hittar på denna Fredag ^-^

Ttyl  BB ^-^ /''


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0