Kallt!

Ligger här i sängen och fryser, har acn på 30 grader så att det ska bli varmt. Det drar ifrån fönstren, dom går inte riktigt att stänga. Stänger av acn om en stund men det kommer inte dröja länge innan det blir kallt igen. Det är inte lika kallt som i Sverige men det märks att det inte är i slutet av sommaren längre, tjocktröja och kappa är vad som gäller! Det är speciellt kyligare på morgonen och kvällarna. På tal om kappor så köpte jag en idag på sun-moon-light shoppingcenter, dom hade inte min stolekt men dom skulle fixa det åt mig till imorgon. Bra service men vad kan man förvänta sig, det är inte direkt billigt att handla där. Var inte nöjd med kappan jag köpte igår och tror den färgar av sig på saker, den var inte dyr så det gör inte så mycket men tråkigt ändå. När man handlar saker här ska man alltid kollakvaliten oavsätt vad det kostar, vanligtvis så är de lite dyrare plaggen av bra kvalite om man köper av märken man känner till osv men annars kolla alltid kvaliten!



Acn är inte direkt sygg men den funkar, måste dock använda Anas kontroll för min fungerar inte när man ska höja värmen det blir bara kallare :/

En sak som bidrar till att det är kallare här nu är att de som jobbar här fortfarande öppnar fönster runt omkring i byggnaden så när man ska gå och duscha eller bara vandra i korridorerna så är det kyligt. Ibland är det till och med kyligare inne än ute på morgonen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0