Kinesiska muren


Dagens tripp var till den kinesisak muren, det tog 1 och en halv timme med buss och det var billigt att åka dit ^-^ Jag är så glad att jag äntligen fick se muren och gå på den, det var lagom men folk där också. Fick ha vantar och mössa på mig för det var rena Sverige kylan där och blåste en massa gjorde det.

Säkerhetsmässigt så var det rätt läskigt på vissa ställen, det var lätt att halka osv. Men hela trippen dit var så värd! Hela bergsområdet där muren är i var så vackert.

Det är något fel på sidanc så kan inte ladda upp några bilder just nu :( försöker med det senare ^-^


Kommentarer
kruul

coolt :D var det mycket folk där? du skulle haft min kamera =P

2011-11-23 @ 12:40:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0