Nyöppnat matställe

När vi varit hos frisören så mötte vi upp Anas och bestämde oss för att prova ett nytt matställe som öppnat längre ner längs gatan. Det är helt galet, bara förra veckan var där ett övergivet ställe. Nu är det helrenoverat och fancy! Dom jobbar sjukt snabbt här i Kina med saker och ting!





Maten på det här stället var god och kostade inte så mycket, lite mer än det vanliga stäället vi äter på. Den sista maträtten var den jag valde och den anlände sist. Köttet i den var jättegott osv men starkt, hela maträtten var jättestark! Jag åt några chillibitar och tyckte att det var ok starkt på ett gott sätt. Sen tog jag en annan bit och trodde jag skulle dö O.O Det var så starkt att jag började gråta, det kändes som om jag hade kokande vatten i munnen. Jag kunde inte ens äta riset för det var lite ljumet men det kändes som 100 grader. Nu känns allt bra men var tvungen att köpa en glass efteråt...

Aja ska ner och kolla på film med Anas nu ^-^  ttyl BB ^-^ /''


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0