Redken!


När mellandagsrean var i Örebro så köpte jag lite Redken produkter som jag varit sugen på att testa länge. Sett att jättemånga skrivit om dem osv så var bara tvungen! ^-^ Köpte även ett silverschampo och ett serum.

Bilden före tvätt med silvershampoo och redkens hårinpackning

Den första bilden är innan tvätt med silcershampo och redkens hårinpackning och den andra är efter. Har dock använt serumet på första bilden så mitt hår är inte lika frissigt på den första. Mitt första intryck av Redken är att det är en bra produkt och har gjort mitt hår mycket bättre än förut. Det blev så förstårt när jag var i Kina.

Dessa produkter är inte direkt det billigaste och bästa alternativet, speciellt inte för en student men om man kan hitta dem på rea eller så så är detlätt värt priset! Jag får ofta nuförtiden pengar när jag fyller år eller i julklapp så unnade mig dessa ^-^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0