På stand med mamma

Jag har nyss kommit hem från en tripp upp på stand med mamma och hennes sambo. Riktigt trevligt var det! Vi gick först omkring på järntorget så dom fick se hur det ser ut där vid slottet efter att dom renoverat och så tog vi lite kort med deras kamera. Vi såg säkert ut som värsta turisterna i våran egen hemstad men roligt och trevligt hade vi.
 
Vi gick runt i diverse affärer och kollade på kläder och inredning, jag gillade verkligen vissa av sakerna ine på Entré. Dom hade sjukt snygga inredningssaker, jag fastnade speciellt för ett fat och en hängande mysig stol. Jag råkade hamna inne på New Yorker igen och kom ut med två väskor, mamma hittade även hon lite kläder. Visar hur de ser ut i ett senare inlägg.
 
Vackra stad <3
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0