Sweet like chocolate ~ oooohh ~

Tänkte tipsa er om en helt underbar body butter jag upptäckte hade kommit in till body shop nämliken chocolate! Den doftar verkligen choklad, kanske lite åt cocos hållet om man tänker efter men inte så mycket. Så fort jag såg att den fanns var jag tvungen att gå in och köpa den! Så detta är ett verkligt måste om man gillar choklad!

Jag tycker att bodyshop har de böst bodybutternas av de jag har provat och ingen har ens kommit i närheten av hur bra bodyshops bodybutter '2sjunker in" i huden och gör så att man inte känner sig kladdig. Ett stort plus är att de också har många olika dofter så det finns garanterat en som passar alla.



Efter denna dag fylld av misslyckanden i labbet funderar jag på att kanske ha ett litet minispa här hemma efter middagen som lite av koppling? Ev bleka tänderna kanske? Får se vad jag hittar på, just nu blir det att chilla lite i soffan och slö surfa runt lite.


Kommentarer
Tina ^^

Åh sånna ska jag skaffa ^^

vart köpte du dom?

2012-03-10 @ 17:40:08
URL: http://HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0