Dagen efter starten

Som sagt dagen efter att examensarbetet började har jag:
  • varit i skolan och skrivit i ett formulär för ansökan om passerkort (kommer behöva detta så jag kommer in i skolan och ut när det är stängt)
  • skrivit ut två referensartiklar till en av de artiklarna min handledare gav mig
  • läst igenom alla artiklarna som min handledare gav mig igår
  • skrivit ner intressanta aspekter och avsnitt ur artiklarna i min bok
  • laddat ner försättsbladet till min uppsats och även fiksat till rubriker, innehållsförteckning mm

Nu tiden innan kvällsmaten är klar tänkte jag leta reda på lite fakta om hur man odlar vissa av de cancerceller som jag behöver för experimenten jag ska börja med efter påsk. Jag kan inte berätta alltför mycket om projektet då detta ev kommer att ingå i vissa handledares arbeten, hoppas ni förstår.

Hoppas ni har haft en bra dag, det har iallafall jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0