Fixat med celler

Idag har jag varit i skolan och laborerat med min handledare, vi ahr bytt medium till våra celler och adderat nytt med olika tillsattser i som gör att cellerna mognar ut till det vi vill att de ska bli. Jag var även på Hot Spot idag och skummade runt, fick massa pennor od men fortfarande allt för lite företag för oss som jobbar inom vården men intressant var det iaf!

Jag trode jag var på bättringsvägen men nu har jag lock för vänstra örat och en väldigt obehaglig känsla. Jag kan även meddela att jag inte kunde göra några tillsattser till mina celler utan det får jag göra imorgon och på fredag, tror även jag har en presentation om mitt område på torsdag. Ska bli kul att se hur det går ^-^

Nu blir det skriva lite, hoppas ni har en bra eftermiddag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0