Inspiration

Jag var hemma i Karlstad i helgen och det är därför jag inte har bloggat så mycket för vill ägna så mycket tid som möjligt med min andra hälft. Men när jag ändå var hemma bläddrade jag runt lite i mina muffinsböcker för lite inspiration. Det fanns hur mycket roligt och inspirerande som hellst i de böckerna. Jag har inte riktigt haft så mycket tid att kolla igenom dem ordentligt så det var kanske på tiden.
 
 
Nu blir det lite avkoppling framför Kommissarien och havet på 4an och ladda om för en ny dag på jobbet. Det är mina sista två dagar nu på kemlab så känns lite trist men när en dörr stängs öppnas en annan. Hoppas ni har haft en mysig helg det har jag med vänner, mys och avkoppling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0