Lite hälsosammare frukost

Nu har jag bestämt mig att ta tag i det här med att vara lite nyttigare, jag har införskaffat lite nyttig frukost som jag ska prova på att äta och se hur jag klarar dagen osv. Vissa saker som är så hällsosamma är dock inte alltid så goda men det skadar ju inte att prova. Det jag tänkte prova var naturell yogurt, naturell müssli, frukt och så en tunn krispig typ av knäckebröd.
 
 
Müsslin tycker jag var ett riktigt kap med tanke på vad andra nyttiga müsslin brukar kosta, den kostade bara 20kr en annan jag kollade på som innehöll mer socker kostade 34kr. Lite väl stor skillnad så valde det billigare alternativet.
 
 
Jag är normalt sätt inte så förtjust i naturell yogurt men med lite frukt samkade det faktiskt riktigt bra och müsslin var riktigt god. Kom hem så sent idag så orkade inte laga någonting och blev så sugen på att prova på min nya frukost.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0