30års fest!

Igår fyllde vår ärade vän Nicklas 30 år så vi annordnade en liten överrasknings fest åt honom. Han trodde han skulle hem till några polare och äta pizza men riktigt så var det inte. Där väntade ett gäng människor för att gratta honom. Jag ahr aldrig sätt en så lycklig människa.
 
Synd bara att jag kom dit lite senare eftersom jag kom hem från jobbet lite senare men men så är det, jag dök upp precis efter honom så det enda jag missade var överraskningsmomentet. En helt trevlig kväll igår som slutade i spontanfylla med en student från Chalmers på Bunkern, vi hade hur kul som hellst!
 
  
 
Fyllebilden bjuder jag på, nu är det dags att göra sig i ordning för att dra till Bunkern för bartömmning. Hoppas ni har en trevlig lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0