Jul i Skåne

Förlåt för det lilla juluppehållet jag har haft, behövde verkligen vara ledig ett tag och koppla av så mycket som möjligt. Vi var nere i Skåne och firade jul så ville umgås så mycket som möjligt och det känndes helt enkelt inte lika viktigt att sitta så mycket vid datorn.
 
 
Hoppas ni haft en mysig jul med nära och kära och att ni fick några riktigt bra julklappar. Jag fick en massa omtänksamma klappar. Ett par mysiga tofflor man kan värma i mikron, hemmagjort chai te, ett par till tofflor som är hur fluffiga som hellst! Sen köpte jag en egen julklapp till mig själv: en väska från Åhlens.
 
 
Jag är helt nöjd med julen i år och är fylld av ny energi inför nästa år! Först ska här bara betas av födelsedagen och nyårsafton imorgon ^-^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0