Att tappa det..

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår osv men jag verkligen föll som en sten nästan hela vägen till botten. När jag fick reda på att jag fått U på klinisk kemi tentan kändes det som om hela min framtid suddades ut och försvann och kvar var bara horisonten, oändligt vacker men utan mål eller riktning. Det är inte så roligt när det känns som ens framtid och drömmar fördvinner och kvar finns bara ingenting.

Jag hade tänkt ta examen, det var mitt mål och det var det jag hoppades att jag skulle kunna uppnå om jag fick godkänt på mina två omtentor. Och så får jag ettc U på den tentan som jag trodde det gick så bra. Så jag föll och det tog inte riktigt slut, det som känndes så bra för nåpgra dagar sedan när jag fivk VG på min rapport var som bortblås och jag förbannade livet och att man aldrig riktigt kan få vara glad i längre perioder och bara ha värdens skönaste flyt. För det var det jag trodde jag skulle få under denna sista termin, nu var det min tur tänkte jag. Men så blev det inte riktigt just nu.. Men ibland kan det vara viktigt att låta sig falla, man får tänka om en del och värdera saker annorlunda och är tacksa matt jag har nära och kära som bryr sig. Nu är det bara att ladda om och klara nästa omtenta på klinisk kemi!

Sen har det säker en massa med inställning det här att väldigt många människor har världens flyt och allt bara rullar på som det ska men å andra sidan är det väldigt många människor som detta aldrig inträffar.

Men som lite ploster på såren efter gårdagen fick jag redaw på resultatet ifrån kemiska beräkningar tentan idag och JAG KLARADE DEN! Så jag har lycklig efter 4 försök är det äntligen över, jag sliåpper göra om den där ¤#%&/"#¤ tentan!

Nu blir det lite ELISA rapport skrivande, allt är snart klart men behöver bara lite små data från min labbpartner och så räkna lite statistik men själva skriv delen är så gott som klar ^-^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0