Busy week

Den här veckan som varit har jag haft mycket att göra i skolan, laborationens sista steg gick inget vidare så vi får göra om. Vi får ta och pratat med handledaren och fråga hur vi ska göra eftersom det inte finns tillräckligt med provvolym i ett av proven. Men det löser sig nog, det känns bara lite trist med en vecka fylld av långa dagar och misslyckanden på misslyckanden.

Men allt löser sig nog tillslut, har ialla fall skrivit halva rapporten hittills ^-^

Igår så var vi och simmade med Mike och Stacy (de kinisiska studenterna från Shanghai om ni minns). Senare så bjöd vi dem på middag här hemma som min ärade sambo lagade med vit chocklad mousse som jag gjorde. Kvällen blev lyckad och det känndes bra att få göra något fint för dem för all hjälp de gav oss när vi var där ^-^

Jag har även varit lite otaggad på att blogga för det här med att det inte går att ladda upp bilder ordentligt, jag har börjat tagit mer bilder men vad är påängen om de inte går att ladda upp som man vill?

Jaja ska iväg på fotografering på Bunkern i eftermiddag ^-^ TAGGAD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0