Day 2: slimming down

Daf två med shaksen har gått bra, visst det finns en del nackdelar som man får stå ut med. En av de mest irriterande är dock att man saknar att knapra på något så har köpt hem lite gurka som jag kan äta, en anna nackdel är att man kan bli lite mer irriterad eller ha lite mindre energi.

Är jättestålt över mig själv idag, jag har pluggat effektivt i skolan med metodbeskrivningen vi ska visa för läraren imorgon och sökt jobb ^-^ Hoppas det går bra, ska försöka söka lite mer jobb till veckan men finns inte så många anonser ute här :(

Det jag är mest glad över är att jag gick till Bunkern utan att bli frestad att köpa något att äta och överge mina shakes, visst jag åt några strips och 1 klubba men det var allt. En bra början är det iallafall, visst man ska egentligen inte äta något under denna period men jag har min egen uppfattning. Om man tvingar sig själv för mycket att inte äta så kommer man att misslyckas och äta ännu mer än vad man normalt gör. Detta gäller även en massa andra saker med.

Går btw fortfarande inte att ladda upp bilder så får försöka imorgon eller något istället och hoppas att det fungerar då ^-^

Nej nu blir det lite slapp i soffan och tv innan sängen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0