Helgen

har för det mesta tagit det lugnt hela helgen utom i fredags då det var fest hos David, riktigt roligt hade vi! Och så naturligt vis mådde jag därefter i lördags med. Fats jag kände mig redan lite krasslig i fredags men drog till David ändå. Så har känt mig både lite bakis och lite halvsjuk resten av helgen så jag har bara slappat. Naturligtvis pluggat också, cellodlingsrapporten ska varar inne senast idag! Har bara en liten, liten del kvar sen är den färdig att skickas in ^-^ Jag har även försökt att ladda upp lite bilder från i fredags men det verkar inte fungera så bra från min bärbara, vet inte riktigt vad problemet är för det fungerar fin fint från mobilen men då är problemet att folk kan inte kommentera ist. Vilka I-lands problem man har,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0