Kvällspromenad

När jag var ute och gick nyss så slogs jag av hur vacker utsikten och kvällen i allmänhet var. Synd att jag inte har någon bra kamera för detta var verkligen ett sk. kodak moment. Det var fullmåne, vit gnistrande snö och frisk kall luft. Jag tog tillfället i akt och njöt av tillfället då och nu, det känndes så fulländat, så perfekt och allt känndes så himla rätt. Detta kommer att bli ett helt underbart år!

Tyvärr kan jag inte dela några vackra bilder från promenaden för det fungerar för nuvarande och sen 3h tillbaka inte att ladda upp bilder, vilket suger en aning :/ Får nog försöka imorgon ist.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, som vanligt ta hand om dig själv söndag med hårimpackning, bodyskrub och så testade jag ett nytt bodybutter från bodyshop ^-^ Visar bild på det någon dag när det går att ladda upp bilder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0