Lite hälsosammare

Har varit och storhandlat idag, köpte en massa mat och framförallt kött O.O Jag hade tänkt att prova GI mat ett tag och se om det verkligen är så nyttigt och hur man mår av det osv, lite som ett experiment. Detta år hade jag en tanke att jag skulle tänka lite mer hälsosamt så nu dignar min frys med en massa kött och mitt kylskåp är fyllt av grönsaker ^-^ Happy girl!


När vi ändå var på Willys tog jag en sväng in på Rusta och tänkte handla ett sånt där promenadband men de såg inte så fräscha ut, typ hämtade från 80-talet eller något så fick bli ett kitt med boll, matta och band ist. Nu ska jag bara hitta lite roliga övningar på internet så¨jag kan prova!




Kommentarer
Kicki ^^

Åh såg ut so riktiga mumsiga grejer i eran kyl ^^

kommer över på middag sen ;)



Åh sån där skulle jag med vilja ha kitt med boll och så måste försöka hitta olika tränings grejer kommer bli så kul ^^

2012-02-02 @ 22:26:20
URL: http://HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0