Sherlock Holmes - a game of shadows

För att koppla av lite extra efter tentaskrivandet och labbandet igår drog jag och min sambo på bio ^-^ Vi såg den nya Sherlock Holmes filmen, den var jävligt bra. Mycket bättre än förväntat!

Det var så länge sen vi två drog ut och gjorde något bara vi så var skönt att äntligen komma iväg och bara umgås.

Ibland kan det bli så att man fastnar i gamla vanor och gör samma saker hela tiden så lite spontanitet gör det hela lite roligare. Ska du upp tidigt nästa dag? Det hindrar dig inte att gå på en sen bio eller gå ut och äta. Lite trött dagen efter blir man men det är det värt, så länge man inte gör så varje dag. Jag säger inte att man ska hitta på saker hela tiden heller för det blir jobbigt i längden det med. Ta någon gång ibland och var lite överraskande!

Lockade håret för första gången med min locktång igår, resultatet blev jag inte helt nöjd med men det var kul att prova något nytt ^-^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0