Day 1: Slimming down

Jag tänkte jag skulle testa Nutrilett igen, jag vet att det fungerar i alla fall tillfälligt så tänkte prova det igen och nu dokumentera resultatet. Först provar jag effekten under 1 vecka sen ev vid ett annat tillfälle kan jag prova det längre. Så idag tisdag börjar jag med lite kort på hur min mage ser ut osv sen får ni en update lite då och då under veckan hur det känns osv, ev någon bild på resultatet om det vill sig.


Det enda tråkigt är ju att det fortfarande inte går att ladda upp några bilder här på blogg.se och jag har ingen aning om varför. Är inte så jättekul att blogga när man inte kan ladda upp bilder. Tog och googlade massor på det och det är fler än jag som har problem med det. Lite synd för det funkar att ladda upp med appen även om man får försöka några gånger. SÅ ät lite bitter atm.

Får väll försöka imorgon igen då jag har lit emer plugg som behöver göras till imorgon och på ELISA rapporten som inte riktigt är klar.


Kommentarer
Melissa - Livet i ett Fängelse!

Kikar in på din mysiga blogg och lämnar lite tassavtryck att jag vart här :)

Händer det nått speciellt idag? :)

2012-02-29 @ 00:18:48
URL: http://lavali.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0