Snart händer det!

Jora snart bär det av hem till en av bröderna Karlsson för lite traditionellt LAN! Det ska bli skitkul ^-^ Ser dock inte så mycket fram emot det plugg som väntar mig sen men men så är det att vara student. En sak som stör mig lite med blogg.se är att ibland i långa perioder fungerar det inte att ladda upp några bilder, vilket är fruktansvärt irriterande ibland. Kan det vara så att man måste skaffa en egen domän för att kunna ha typ "obegränsade" antal bilder eller snabbare sätt att ladda upp dem på? Nej nu måste jag se till att få lite plugg gjort innan jag drar iväg ^-^ Hörs under dagens gång!


Kommentarer
william

hoppas att du får det roligt:D



Och vad tycker du om mina "Ghostly Gorgeous♥" bilder som jag har ritat:D?

2012-02-04 @ 09:50:17
URL: http://funnyones.blogg.se/
Tina ^^

Nice du får ha de så kul gumman ^^

2012-02-04 @ 15:15:13
URL: http://HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0