Träning

Som student tycker jag det är svårt i perioder att få inte träning och motion osv och ibland är man så slut efter en dag i labbet att man inte orkar göra så mycket. Därför tycker jag att simma är bra och jag har blivit mycket bättre på att gå iväg och simma fastän jag inte har någon egentlig lust. Men när man vål är där och går ner i vattnet försvinner alla jobbiga kännslor och kroppen kopplar av på ett helt annat sätt, vilket är helt underbart så nu går och och simmar 1-2 ggr i veckan ^-^

För ett tag sen berättade jag att jag köpte ett sett med en gymboll, några band och en matta som jag nu brukar använda ibland. Jag har även hittat en del övningar till armarna som jag tycker är bra och funkar för mig.

http://viktdagboken.wordpress.com/tag/armovningar/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0