Dagens



Här är min outfit för idag, inte världens bästa bild men den får duga så länge. Vill att min kamera sku funka snart.

Det känns riktigt skönt att vara tillbaka på universitetet och ta tag i pluggandet, presentationen gick jättebra! Men hade dock kunnat gå mycket bättre på vissa punkter om jag inte hade varit så nervös och kanske varit lite mer specifik på viss fakta, mest småsaker. Men det är sånt man kan tänka på till nästa gång.

Jag började även med plugget till omtentan i kemiska beräkningar som är i början av februari och jag kunde göra de första uppgifterna utan hjälp av uträkningarna som fanns i svarspappren. Så känner mig rätt peppad inför pluggandet på denna tenta och tror det kommer att gå bra.

Nu tillbaka till att fixa med pajen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0