Kärringkväll med spontan utgång


Kärringkvällen igår var jättetrevlig, det är så roligt ibland att bara sitta några tjejer dricka lite drinkar och äta lite fin småplock mat och bara snacka om allt möjligt. Det ploppar upp så intressanta diskussioner och ämnen när de bara är tjejer. Det är något magiskt över det!

När två av tjejerna tänkte dra in till stan för utgång runt halv 11 så hakade jag på, det var länge sedan jag var ute på krogen. Vi drog till Ankan och det var lite segt i början men det kom i alla fall fram lite folk och pratade med en. Så det var trevligt även om draget på dansgolvet var lite segt. Sen runt 12 började lite mer folk droppa in och det blev världens drag och vi hade hur kul som helst! Så idag har jag lite ont i benen efter allt dansande. Detta måste definitivt göras om någon helg.

Att jag gjorde detta spontant tror jag bidrog mycket till att kvällen blev lyckad, jag hade inga förhoppningar eller förväntningar saken bara hände. I dagens samhälle tycker jag att man är lite för lite spontan, det mesta ska vara så uppstyrt. Mer spontanitet åt folket!



Tog tyvärr inte så många bilder, borde verkligen bli bättrepå det. Nu blir det lite mys med sambon och sen ta tag i lite tentaplugg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0