Plugg

Har lyckats gräva mig fram från allt plugg ett tag nu, var nyss ute på en frustrerande promenad. Pugg kan göra en så frustrerad ibland! Men det funkar att promenera av sig frustrationen ibland, nu känner jag mig nästan taggat på att fortsätta plugga igen. Tål att tänkas på när man känner sig såhär taggad. Ibland pluggar jag bättre på kvällen/natten men i ett lugnare mera koncentrerat tillstånd än på förmiddagen/mitt på dagen då jag som vanligast är mest effektiv. Har för övrigt haft en lång dag på universitetet fylld med seminarium av olika vetenskapliga artiklar slutade strax efter 4, det var länge sedan jag hade en sådan lång skoldag O.O Ska nog försöka mig på lite slöplugg och starta ett avsnitt morden i midsommer, jag gillar att plugga tilll något bakgrundsljud typ tv, soft musik eller kanske en radio. Annars funkar andra typ hemma ljud bra när jag är i mitt lugna pluggtillstånd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0