Bibliotek

Jag får sån inspiration av gamla bibiliotek, hur fint är det inte? Det lite gammeldags robusta möblerna, det lite dunkla ljuset och så alla böcker. Någon gång i mitt liv vill jag ha ett bibliotek, kanske inte riktigt så stort men i en lite mindre skalla. Ett rum där man kan dra sig tillbaka och bara koppla av, njuta av tillvaron och vara sig själv.
 
 
Hur fint och mysigt är det inte? Jag vill bara krypa upp i en skön fotölj med en av mina favoritböcker och sugas in i bokens värld. Stämmningen verkar nästan lite mystisk och kuslig men jag gillar det! Och om man inte gillar det gamla stuket på bibliotek hittade jag en del bilder på lite modernare varianter som är helt magiska de med!
 
 
Hur fint är det inte!? Det jag gillar mest med den här stilen är kontrasterna mellan det mörka och det ljusa, de har lyckats få in ljus i biblioteket men samtidigt finns den där dunkla klassiska aspekten kvar. Jag vill ha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0