Bland stukade fötter och sjukhuspersonal

Efter mitt lyckade försök med brädan blev det en liten promenad bort till ortopeden och röntgen, inget brutet men en kraftig stukning där mycket ligament sakdats. Glad för att inget var brutet är jag iaf¨måste bara öva på att sitta still och vila efter jobbet så kommer allt bli bra snart. Det gör redan mindre ont än i går, vilket är skönt. Jobbade idag trots lite haltande osv.
 
 
Inte den skarpaste bilden direkt men såhär ser jag ut när jag jobbar.Hoppas ni haft en bra måndag!


Kommentarer
Tina

Ajdå vad jobbigt :/ tur iaf att inget var brutet.

Stiligt värre ;) hehe tycker om dom kläderna ^^

Svar: Ha ha jag tycker inte dom är något speciella, bekväma är dom men inte direkt snygga :P
Frida

2012-07-25 @ 15:16:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0