Inredninstips

Igår när vi jag och mamma var på stan så gick vi in i inredningsbutiken Entré. Dom hade så mycket fint! Jag ville köpa halva butiken men jag nöjde mig med ett gäng muffinsformar i mysiga pastellfärger. Det fanns även en lite annorlunda stol och så ett fat jag fastnade för.
 
 
Förutom muffinsformarna hittade jag en jättefin tesil som jag köpte, den är från Indiska. Nej nu ska jag ta och halta in till vardagsrummet och kolla på lite tv med mamma. Hoppas ni har haft en lite mer händelserik söndag.


Kommentarer
Tina

Oh vad fina grejer ^^
vilken söt tesil :D sån skulle jag med vilja ^^

Svar: Älskar tesilen <3 Funderar på om jag skulle köpa någon mer
Frida

2012-07-23 @ 21:11:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0