Ny behörighet

Idag på jobbet fick jag ny behörighet, nämligen för plasma viskositet! Det känns så skönt att få nya behörigheter till nya analyser osv känns som  om man växer lite som person. Tänk att bara för några veckor sedan kunda jag ingenting alls nästan om koagulations analyser och om hur maskinerna fungerar. Nu kan jag gör en hel del saker i sömnen nästan när det kommer till PK, APTT osv och så har jag lärt mig en massa om hur man arbetar på jourlab. Jag har även fått behörighet till en del maskiner där och svarar i telefonen för att savara på diverse frågor och ta emot efterbeställningar.
 
Var tvungen att ta kort på hur mitt skåp på jobbet såg ut för någon dag sen, jag har blivit väldigt fäst vid ljusblåa/turkosa färger de senaste veckorna och man kan säga att det syns. Väskan var den jag köpte häromdagen. Kan återkomma med fler bilder på det senare. Nu tänkte jag väll fixa lite mat och så försöka fixa med några ändringar på min c-uppsats, det är inte mycket som behöver göras men det tar ändå emot.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0