Pastell och randigt

Här kommer lite bilder på de tröjor jag köpte i eftermiddags, den blå randiga och den svarta köpte jag på Lindex. Jag brukar aldrig handla kläder där men när jag väl var där inne blev jag possitivt överraskad. Det fanns en del nytt och spännande!
 
De andra plaggen är från New Yorker som jag aldrig tidigare varit inne i, jag blev helt kär i butiken och villa köpa nästan allt. De öppnade här i örebro för kanske 2 år sen och jag har velat gått in och kollat men det har aldrig blivit av förrens idag. Det lär nog bli fler besök in dit.
 
 
Den grö-röd randiga tröjan och den blå randiga är nog de köp jag blev mest nöjda med. Den svarta är lite lik den ljudblå i designen.
 
 
Nej nu blir det till att sova upp tidigt för att jobba imorgon igen!


Kommentarer
Tina

Verkligen fina kläder ^^ den ljusblåa eller turkosa var väldigt fin ^^

Svar: Det är en av mina favoriter, vi får ta och shoppa lite när jag kommer och hälsar på!
Frida

2012-07-18 @ 22:28:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0