Första lönen

Idag har jag fått min första lön utbetalad, vilken känsla! Vet inte riktigt vad jag ska lägga pengarna på först O.o Det är så roligt att äntligen få jobba med det man är utbildad till och kunna tjäna pengar så man kan unna sig själv lite saker. Jag skulle så gärna vilja köpa lite mer smink, kläder framför allt och så lite bokklassiker på engelska typ som stolthet och fördom, Romeo och Julia m.fl. I det fallet är jag nog kanske lite gammalmodig, jag skulle vilja ha ett mysigt litet bibliotek med bastanta ek eller körsbärsbokhyllor. En dag kommer det kanske bli verklighet.

Gick hem från jobbet idag med, hälsosammare liv here I come! Nej men jag har tänkt att jag skulle försöka gå hem från jobbet 1-2ggr/v, det tar inte så jätte lång tid ca 1h vilket jag tycker är lagom. Jag funderar även på att börja på Lyftet som gymmet på jobbet heter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0