Anledningen till den dåliga uppdateringen

Är denna att jag har fått en en inflammation i tandköttet runt min visdomstand så jag har haft panik ont i några dagar så jag ringde till juorhavande tandläkare och fick området sköljt. Detta är som ni vet inte så roligt för mig då jag har lite av en tandläkarfobi men det gick inte att gå med den värken så nu har jag köpt ett speciellt munskölj på apoteken. Men det var inte direkt billigt att gå till tandläkaren bokade även in en undersökningstid nästa vecka på onsdag för att ta hand om ev hål (som jag hoppas att jag inte har).

Så jag har haft sån smårta av den här inflammationen så den har nästan varit förlamande, jag hade svårt att tänka även om jag åt smärtstillande men nu hoppas jag att det ska bli bättre!



Så den här kommer vara min bästa vän de kommande dagarna. I skolan har börjat med en ny labb, vi ska klona celler och föra in specifikt DNA i form av plasmider med en viss egenskap. Kan ta lite bilder imorogn och visa om jag kommer ihåg det ^-^


Kommentarer
Kicki ^^

Usch vad jobbigt! hoppas du mår bättre snart <3 Många kramar

2012-03-20 @ 20:38:45
URL: http://www.HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0