Dag 1: den "halvnakna" sanningen

Här har ni då magen, den som jag inte vill ska vara så hängig. Lovade ju lite bidler men har bara tagit så lång tid att ladda upp bilder osv. Sen har jag haft lite mycket med skolan men nu har det lugnat ner sig lite och pressen är inte lika stor ^-^




Men har har ni iaf den "nakna sanningen" halft iaf. Så funderar lite på om jag ska ta några bilder på fredag för att se om man ser någon skillnad? Då har det gått halva tiden ungefäreftersom jag startade i tisdags och sa att jag skulle prova 1v.


Kommentarer
Tina ^^

Härligt ^^ jag har själv provat dom där nutrilett shake och dom funkade bra och smakar gott ^^



2012-03-02 @ 18:09:20
URL: http://HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0