Dag 5: shopping och missad lunch

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men jag fick ont i ryggen igen så vilade hela dagen igår och kollade på Tintin med min sambo ^-^ man behöver ta det lungt ibland och idag har jag inte ont i ryggen! Filmen var jättebra.

Var på stan en stund i det vackra vårvädret och shoppade lite nya byxor, blev på vero moda då jag vet att dom har bra byxor för oss kurviga. Hittade två bar jättefina byxor för 600kr hels sjukt! Trodde det skulle bli mycket dyrare >.< Det bästa av allt var att jag inte behövde skämmas över att den största storleken dom hade var för liten, en av de byxorna jag köpte var nästan lite stora om man jämför med hur det brukade va förut. Känns jävligt bra nu och är glad att det märks att jag gått ner lite.

Lägger upp en bättre bild på byxorna någon annan dag men här har ni en liten bild iaf ^-^


Snart bär det av till uni för lite filmkväll med KEBAB (våran studentförening), lägger ev upp bilder senare eller imorgon!

Btw råkade missa lunchen också när vi var på stan så var lite småhungrig när jag kom hem ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0