Day 6: last day and the result

Jo det blev att jag tog shakes en helt  vecka då paketet tog dlut, måste ha tagit fler än jag trodde till lunch när jag inte hade några matlådor med mig. Men aja så kan det vara iallafall. Just nu känner jag mig ltie finare, lite mindre. Det som känns mest är faktiskt att min mage är lite mindre och inte alls lika hängig. Lite biverkningar får rman men det är inte alls så hemska att man inte kan stå ut med dem ett tag iallfall. Dom kanske inte alls smakar då gott i början men så hemska är dom inte och man vänjer sig efter ett tag.



Jag vet inte om det syns så mycket men känns gör det iallafall. Sen blir det större skillnad om man använder det längre men för min del räcker det med en vecka annars blir jag lite väl humörig plus att jag saknar att tugga på saker osv. Jag kanske ser lite svullen ut för jag har mens så det kanske påverkar resultatet lite.

Possitiva effekter av shake dieten:
1. man känner sig lite fastare/smalare/mindre efteråt
2. man får ökad matsmältning (iallafall jag)
3. man känner sig piggare och gladare
4. det är inte dyrt (ca 200kr för ett paket med 25 portioner)
5. man behöver inte direkt svälta sig själv då man fortfarande kan äta lite grönsaker t.ex gurka
6. det går fort att göra i ordning

De negativa delarna:
1. under dieten vill man tugga på allt
2. man kan bli trött och irriterad de frösta dagarna
3. man saknar att äta
4. ibland känner man sig hungrig

Nu blir det lite mer Wallander och slösurfning


Kommentarer
Tina ^^

Jag tycker det syns lite iaf ^^

så fin så <3

2012-03-05 @ 09:17:40
URL: http://HoonKallasKicki.bloggplatsen.se
Anonym

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=146563&a=2597960

2012-03-08 @ 22:58:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0