Det går bra nu

Glömde föresten berätta att jag ev har fixat jobb i sommar, dom ringde straxt efter 11a idag och jag ska på arbetsintervju om ca 2 veckor. Sååå glad. Känns som om det äntligen finns folk därute som ser mig som en poteintiell arbetskraft. Och allt hände så snabbt så nu i efterhand känns det lite läskigt, jag känner mig inte riktigt helt berädd.

Och en till sak jag glömde berätta för er är att listan på ex-jobb man kunde välja fick vi tillgång till tidigare i veckan och man skulle lämna in förslag senast imorgon på vilka 3 man hellst ville ha. Jag har funderat nu i några dagar och lämnade äntligen in svaret tidigare idag och nu är det bara att hoppas att man får något man tycker är intressant!

För att fira lite känslan att allt går bra nu, så kör vi en gammal goding som sätter rätt stämning ^-^

http://youtu.be/Npi4ukxLXTU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0