Filkväll!

Lite om filmkvällen igår: den var awesome! Jag är så glad att det var så många som kom och jag hade jättetrevligt. Det är kul att se att det är så många som fortfarande vill vara med och göra saker i våran förening, lite synd att inte så många nollor kom dock :( Jag sosm hade hoppats på fler men det är väll bara att försöka dra tag i några och muntra upp dom till att komma?

Filmerna vi såg var först It's complicatet vilket är en helt underbar film och så Silent Hill ^-^ Riktigt bra ljud i denna salen jämfört med den gamla så blev verkligen riktig biokänsla så synd bara att jag inte fick äta popcorn :( saknade det massor!


Hur har eran helg varit?


Kommentarer
Tina ^^

Härligt att sitta sådär och kolla på film hehe

It's complicatet är bra så kul ^^



Själv har jag tagit det lungt,sen har vi hållt på och städat osv så inte blivit så mycket speciellt ^^

2012-03-05 @ 09:24:41
URL: http://HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0