Gårdagens shopping

Eftersom det gick så bra hos tandläkaren igår så shoppade jag som sagt lite saker till mig själv, jag hade tänkt kläder men det blev något heeeelt annat. Typ lite heminredning i form av en fin vit lyckta från Indiska och så ett fins smyckesställ från Panduro. Jag har letat som en galing efter ett sånt smyckesställ och nu har jag ett, glad tjej!



Lycktan passar så bra in i vårat sovrum längtar efter att få se hur ett tänt ljus ser ut i den. Nej nu blir det till att baka så man kan ha med sig något eftersom vi är bortbjudna ikväll!


Kommentarer
Tina

Vilken söt lyckta ^^ skulle vilja se hur den ser ut när det är ett ljus i den ^^

2012-03-31 @ 16:29:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0