Litet äventyr ^-^

Jag skulle ta en liten vanlig promenad och hamnade mitt i skogen och sedan vid skön, Alster tror jag stället heter. Men kul var det att göra något som inte är av det vanliga. Det är riktigt mysigt att vandra runt i skogen nu på våren men lite läskigt var det för jag brukar gå vilse men det gick galant! Hela promenadsträckan blev 9km! O.O så nu sitter jag hemma och vilar efter en mysig salladslunch ^-^

Lite bilder från det lilla äventyret:


Det är vid sådana här tillfällen som jag är stolt över vad mina morföräldrar lärt mig och den kunskap jag fått när jag vandrat runt i skogarna med dem om somrarna. Egentligen är jag lite av en stadsmänniska men jag uppsakttar att gå runt i naturen för den är vacker just så här på våren. Visst man blir lite smutsig och det är väll inte så roligt men det finns tvättmaskin och man tar inte det finaste på sig.

Nu blir det lite chill innan jag lägger upp ett inlägg om sakerna jag köpte igår ^-^


Kommentarer
Tina

Det är riktigt mysigt att gå ute i skogen lite då ^^

Jag får lite minnen från när man var liten :')



vilka fina bilder och jag gillar bilden till höger mycket fin ^^

2012-03-31 @ 16:23:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0