Never ending energy!

Det har varit en helt sjukt energifylld dag, vet interiktigt varför men har haft så mycket energi att det varit svårt att bli av med den. Inte för att jag förstår hur det är möjligt men en sån dag har jag haft idag. Jag har inte direkt suttit och ingenting gjort idag.  Idag har jag gått två långa promenader och den senaste var till välsviken och tillbaka och då släpade jag öndå hem en massa matvaror som vägde men känner mig fortfarande energisk.v Jag har även pysslat en massa här hemma O.O Så vet inte riktgt vad jag ska göra av denna överenergi.

Nog om det och mer om två böcker jag köpte idag som jag funderar på att läsa. Hoppas dom är något bra, hur som helst så har jag något att spendera lite energi på ^-^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0