Nytt!

I torsdags innan jag åkte till Örebro kom äntligen mitt paket från Victoria's Secret! Jag var så glad, det tog ju bara ca 1.5 månad längre än det skulle och jag fick be om en ny order eftersom den första inte kom fram :/ Men nu är de äntligen här!

De amerikanska stolekarna är dock något mindre än de vi har här (jag kollade med flera olika storleksguider) så de är nästan för små men jag är ändå nöjd. Dock tycker jag det är synd att tullavgiften ska vara så himla dyr :( För en student är det inte direkt roligt med extra kostnader.


Extra glad blev jag när det visade sig att man fick med sig extra genomskinliga band ^-^ Yaaays! Aja nu blir det till att läsa på lite inför imorgon och sen göra sig lite i ordning för att grilla utanför Bunkern! Ovve veckan börjar idag!


Kommentarer
Tina

Oj vad lång tid :/ men nu har det kommit iaf ^^



den var riktigt snygg den där bh:n ska oxå beställa nått därifrån någon gång om Jimmie tillåter det vill säga ^^

2012-03-21 @ 20:31:25
URL: http://www.HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0