St Patrick's Day

Denna högtid firade vi igår på Bunkern så jag mår därefter också :/ Vi hade än väldigt roligt kväll men tyvärr kanske jag råkade spendera lite mer pengar än nödvändigt >.< Aja det är väll sånt som händer? SÅ därför har jag inte bloggat direkt idag för har vilat och städat lägenheten.

Festade mest med lite nyfunna vänner igår då de flesta andra var för slitna sen i fredags för att köra hårt idag. Lite tråkigt för mig men det gör inget hade roligt ändå och det är alltid kul att träffa nya människor man riktigt klickar med ^-^

Lite bilder från kvällen:


Kvällene avslutades med en liten efterfest hemma hos David då vi kollade på något gammalt komedi show progra som hette "whats the line" eller liknande. Kommer inte direkt ihåg. Hur var eran lördag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0