The River och hemmaspa!

Senaste avsnittet av the River gick igår och till det så hade jag mysigt hemmaspa hela kvällen. Hur mysigt är det inte att tända lite ljus helst doftljus och ta ett skönt fotbad? Och varför inte köra en ansiktsmask samttidigt? Jag brukar alltid massera mina fötter efter fotbad + hemma pedikyr. Det är så avkopplande att ibland ta sig en stund för sig själv och ta hand om den kropp man har.



Eftersom jag är ledig idag sov jag ut och tar det nbara lugnt nu på förmiddagen och tar och gör lite hemma sysslor innan jag ska iväg en snabbis till universitetet och fråga lite om ELISA rapporten. Ikväll blir det bio ^-^ Hörs senare!


Kommentarer
Tina ^^

Så otroligt mysigt med hemmaspa ^^

bara koppla av med ansiktsmask m.m ^^

2012-03-10 @ 17:41:42
URL: http://HoonKallasKicki.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0