Bio mys!

För att lätta på all c-uppsatts ångest så lägger jag upp ett litet mysigt inlägg istället om när jag var på bio med Mike och Stacy, ni vet de kinesiska studenterna vi umgicks mycket med i Shanghai. Dom gör sin c-uppsatts den här terminen här på Karlstad universitet ^-^

Vi var och såg Titanic i 3D för någon vecka sen och det var så roligt att umgås med dem igen! Ingen av oss har speciellt mycket tid pga allt pluggande men man får ta de chanser som ges. Jag var väll inte lika peppad på att se filmen som de va men den var så mycket bättre än vad jag mindes den, inte bara storry massigt utan även hur filmen i sig är gjord. Helt magiskt på något sätt var det när eftertexterna började rulla.



Känns lite sorgligt att de snart åker hem igen :( Kommer sakna dem! Kommer även sakna de andra internationella studenterna som är här och studerar denna termin sånna härliga människor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0