C-uppsatsen

Riktigt mycket förlåt för den dåliga uppdateringen skrivandet av c-uppsatsen och allt labbande tar all min tid och när jag väl är ledig så vill jag gärna ha lite egen tid. Eller nej ett förlåt behövs inte egentligen jag tror att ni förstår ^-^ Just nu känns allt lite dyster på labbfronten då jag kanske inte kommer hinna med allt jag velat men det löser nog sig hoppas jag iallafall. Samma sak vad gäller skrivningen, pressen är större nu än någonsing och det känns som om tiden bara rinner iväg.

Jag hörde en intressant disskution mellan två studenter för någon dag sedan när jag var i copy shop om just c-uppsattsen, dom pratade om hur många det var som bara gav upp och inte gjorde klart den innan deadlinen. Ha tänkte jag, det är väll inget. Men nu förstår jag kanske dessa människor lite bättre. C-uppsattsen är hård och det är mycket jobb och lite fritid som gäller och jag kan förstå att personer med mycket oklarade kurser osv inte orkar med och inte bara dessa studenter utan även de som har klarat allt.

Så till alla er som skriver C-uppsattser, håll ut och lycka till med allt!

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0